Informacje, Produkty, Porady - Napoje
Marką z najwyższym indeksem TrustR, czyli wskaźnikiem wspomagający zrozumienie i wzmacnianie więzi między konsumentem i marką, wśród produktów spożywczych okazała się być marka Tymbark.
Firma Millwordbrown SMG/KRC przeprowadziła w 30 krajach badania marek cieszących się największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji innym.
Marką z najwyższym indeksem TrustR , czyli wskaźnikiem wspomagający zrozumienie i wzmacnianie więzi między konsumentem i marką, wśród produktów spożywczych okazała się być marka Tymbark.
Według badania, marka mająca najwyższy wskaźnik TrustR jest kupowana niemal siedem razy częściej, a jej więź z konsumentem była dziesięć razy silniejsza niż wartości średnie. Dobry wynik to nie tylko powód do dumy, ale cenna przewaga konkurencyjna.
Bardzo cieszymy się, że nasze marki posiadają zaufanie konsumentów i cieszą się tak dobrą opinią wśród nich.
źródło: tymbark.com.pl