Kulinaria, Gotowanie, Produkty, Wyposażenie

Słynąca z ciekawych kompozycji warzywnych firma SyS zmienia szaty graficzne swoich produktów.

Jak informuje Marta Fiedziukiewicz - Koordynator ds. marketingu firmy SyS, nowe opakowania mają przyciągnąć potencjalnego klienta swoją intensywnością koloru i innowacją w procesie przygotowań dań i zup. Od pewnego czasu do przyrządzania produktów można użyć kuchenki mikrofalowej i w kilka chwil mieć zdrowe, sycące danie.


Zdecydowaliśmy się na zmianę wizerunku marki, ponieważ liczymy na to, że potencjalny klient skupi swoja uwagę właśnie na nowym produkcie. Kiedy go spróbuje i przekona się o jego walorach odżywczych i smakowych pozostanie wierny marce.

 

Do tej pory opakowania marki SyS wyróżniała oryginalność i akcentowana ekologicznymi kolorami szata graficzna. Teraz zdecydowaliśmy się na dodanie intensywnych kolorów do części asortymentu  z grupy zup i dań.  Od przyszłego roku firma rusza z kampaniami promocyjnymi opierającymi się na materiałach POS w nowej kolorystyce i poszerza miejsca dystrybucji w sieciach super i hipermarketów.

 

Tagi: