Informacje - Słodycze, Lody, Desery
Rokrocznie na całym świecie sprzedawanych jest ponad miliard lodów Magnum. W 2009 roku mija 20 lat od powstania tej kultowej marki.
Marka lodów Magnum narodziła się w 1989 roku, jako wyjątkowa propozycja deseru dla poszukiwaczy wysublimowanych smaków. Historia ma swój początek w Niemczech w 1989 roku, kiedy na rynku pojawił się Magnum Classic.
Historia w Magnum zaklęta.
Był to prawdziwy przełom na rynku lodów impulsowych - prosta, a zarazem wytworna forma, zupełnie nowa, wykwintna kompozycja autentycznej kruchej, belgijskiej czekolady i delikatnie kremowego wnętrza z dodatkiem prawdziwej wanilii. To połączenie ukryto w nowatorskim jak na tamte czasy, aluminiowym opakowaniu.
Powstanie Magnum było odpowiedzią na ówczesne oczekiwania rynku. Produkt od początku kierowany był w szczególności do osób dorosłych i tak zostało do dzisiaj. Pewnej modyfikacji ulegał jedynie profil konsumenta. W momencie premiery, adresatem był fascynujący, 30-letni singiel z apetytem na życie. Pod koniec lat 90-tych model konsumenta wyewoluował w kierunku stylowego, pewnego siebie, charyzmatycznego mężczyzny po czterdziestce. W XXI w. kluczowym dla marki stał się koncept zmysłowości, luksusu, intensywnych, uwodzicielskich doznań smakowych dla niej i dla niego. Dziś Magnum to niemal "królewskie lody", które pozwalają na chwilę przenieść się do innej, magicznej krainy, w której to my i nasze doznania są najważniejsze.
Magnum w wielu odsłonach.
W kolejnych latach istnienia marki pojawiały się nowe, kuszące warianty smakowe Magnum: Almond (1991), Chocolate (1992), Coffee, Pecan (1994), Walnut (1995), Nougat (1996) Cone Almond (1996), Orange Chocolate (1997), Sandwich (2002), Yogurt Fresh (2002), Intense (2004), Moments (2003) oraz Magnum Light (2004).
Wielbiciele Magnum mogli rozsmakować się także w specjalnych, limitowanych odsłonach. W 2003 r. na rynku pojawiła się pierwsza limitowana edycja Magnum 7 grzechów siedmiu sensualnych propozycji smakowych, które wodziły na pokuszenie. Poszczególne smaki połączono z intrygującymi nazwami: Zemsta, Pożądanie, Chciwość, Łakomstwo, Zazdrość, Lenistwo oraz Pycha. W roku 2005 konsumenci mogli delektować się uwodzicielską linią Magnum 5 zmysłów: Aroma, Touch, Sound, Taste i Vision.
W Polsce lody Magnum są obecne w trzech doskonałych wariantach smakowych: Magnum Classic, Magnum Almond oraz Magnum White, który uzupełnił polską linię Magnum w kwietniu br.
Diabeł tkwi w szczegółach.
Sukces Magnum tkwi w prostym, a jednocześnie wyrafinowanym połączeniu formy i wyselekcjonowanych składników najwyższej jakości. Elegancki kształt Magnum i intensywny, głęboki smak zamknięty w zmysłowej kompozycji to klasyka sama w sobie. Charakterystyczny znak "M" wytłoczony na czekoladzie Magnum jest tego gwarancją. Dzięki Magnum każdego dnia możemy odkrywać wyjątkowe przyjemności. A ponieważ wyrafinowane połączenia wymagają odpowiedniej oprawy, w 20-lecie linii Magnum Ambasadorką przyjemności Marki Magnum została Eva Mendes, uosobienie stylu Magnum i najbardziej pożądana kobieta 2009 roku (Według badania AskMen.com przeprowadzonego w styczniu 2009 r., http://www.askmen.com/specials/top_99_women/).
Przez 20 lat swojego istnienia marka konsekwentnie buduje emocjonalną więź z konsumentami, oferując coś więcej niż lody - ideę nieskrępowanej, bezkompromisowej przyjemności, która jest sercem marki.