Informacje - Słodycze, Lody, Desery

Od połowy października firma Nestlé wprowadza na rynek nowy batonik KIT KAT Senses, stworzony z myślą o kobietach.

Nowy batonik KIT KAT Senses to wyjątkowe połączenie mlecznej czekolady, chrupiącego wafelka i delikatnego orzechowego nadzienia w formie pięciu kostek. Oryginalny kształt i forma batonika pozwala kobietom delektować się przyjemnością kawałek po kawałku.

Współczesna kobieta żyje w niezwykłym tempie, często łącząc karierę zawodową z życiem rodzinnym. Starając się sprostać wszystkim rolom często brakuje jej czasu dla siebie, takiego pięć minut, podczas których może się odprężyć i skupić wyłącznie na sobie.

Zgodnie z głównym hasłem marki: Czas na przerwę. Czas na KIT KAT, chcemy zachęcić kobiety aby znalazły chwilę przerwy w ciągu dnia i przypomnieć im, że zasługują na chwilę przyjemności podczas codziennych obowiązków - mówi Michał Forowicz, Product Manager odpowiedzialny za markę KIT KAT.

Na tyłach opakowań KIA KAT Senses umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA.

Launch nowego batonika dla kobiet KIT KAT Senses będzie wsparty największą w historii tej marki w Polsce kampanią reklamową. Wsparcie to będzie obejmowało działania prowadzone w największych stacjach telewizyjnych, outdoor oraz prasę kobiecą i branżową.

KIT KAT to największa marka Nestlé na świecie w kategorii słodyczy. Sprzedawana w ponad 60 krajach na całym świecie, w Polsce istnieje od 2003 roku i od tej pory należy do grona czołowych marek na rynku batonów czekoladowych.

Opakowanie: 31g

Sugerowana cena detaliczna: 1,65PLN

Producent: Nestlé Polska S.A.


źródło: Nestle Polska