Informacje - Gastronomia Handel, Restauracje
Foodcom S.A., lider na rynku handlu surowcami spożywczymi, paszowymi i przemysłowymi, z dumą ogłasza premierę nowej chińskiej wersji swojej strony internetowej.
Ten strategiczny krok ma na celu wzmocnienie relacji z partnerami biznesowymi z Chin oraz podkreślenie zaangażowania w rozwój współpracy na rynkach azjatyckich. Nowa wersja strony internetowej jest wyrazem uznania dla chińskich partnerów, z którymi Foodcom S.A. współpracuje od lat. Dzięki temu ułatwiony będzie dostęp do informacji o produktach i usługach, zapewniając jednocześnie lepsze zrozumienie potrzeb lokalnego rynku.
W 2023 roku Chiny były największym partnerem handlowym Unii Europejskiej w zakresie importu towarów, stanowiąc 20,5% całkowitego importu spoza UE. Dodatkowo, Chiny zajęły trzecie miejsce wśród partnerów eksportowych UE, odpowiadając za 8,8% całkowitego eksportu spoza UE. Te liczby pokazują, jak ważny jest chiński rynek dla europejskich firm. Dzięki wzrostowi klasy średniej w Chinach i rosnącemu zapotrzebowaniu na wysokiej jakości produkty spożywcze, europejscy eksporterzy mają przed sobą ogromne możliwości. UE aktywnie dąży do zwiększenia eksportu produktów rolno-spożywczych do Chin, co dodatkowo otwiera nowe perspektywy dla firm takich jak Foodcom S.A.
„Stworzyliśmy coś spersonalizowanego dla naszych partnerów w Chinach, pokazując nasze zaangażowanie i gotowość do dalszej współpracy. Jesteśmy podekscytowani możliwościami, jakie niesie ze sobą wzmocnienie naszej obecności w Chinach. Nasza nowa strona internetowa będzie ważnym narzędziem wspierającym te działania.” powiedział Łukasz Klażyński, Członek Zarządu, Partner, Kierownik Działu Chemicznego.
W czerwcu tego roku, zespół Foodcom S.A. uczestniczył w prestiżowych targach CPHI China 2024 w Szanghaju, demonstrując swoje zaangażowanie na rynku chińskim. Targi te były doskonałą okazją do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz umocnienia istniejących relacji.
„Nasza obecność na CPHI China 2024 umożliwiła nam zacieśnienie relacji z kluczowymi partnerami oraz zdobycie cennych informacji na temat dynamicznie rozwijającego się rynku chińskiego.” – skomentował Artur Rutkowski, Senior International Trader.
Foodcom S.A. planuje dalsze inwestycje w rozwój swojej obecności na rynku globalnym. Firma aktywnie pracuje nad nowymi inicjatywami, które obejmą kolejne kluczowe rynki na świecie. Dzięki temu chce zapewnić swoim partnerom jeszcze lepszy dostęp do produktów i usług oraz wspierać ich w osiąganiu sukcesów biznesowych. Przyszłe projekty obejmują między innymi rozwój dedykowanych platform internetowych dla różnych rynków, aby lepiej odpowiadać na lokalne potrzeby i oczekiwania.
***
Foodcom S.A. to polska firma handlowa, która specjalizuje w dystrybucji towarów dla różnych branży przemysłu na rynkach globalnych. Firma jest obecna m.in. w branży spożywczej, paszowej, chemii industrialnej oraz FMCG, współpracując z firmami w ponad 100 krajach na całym świecie.
Kontakt dla mediów:
Kinga Wiśniewska
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
+48 577 194 006