Informacje - Rynek napojów

Informacje, Produkty, Porady - Napoje

Pysio to smaczne i zdrowe soki przecierowe marchewkowe i owocowe bez dodatku cukru, bogate w witaminy, składniki mineralne oraz mikroelementy.

Pysio usuwając cukier i zwiększając ilość owoców w swoich sokach, zaproponował małym konsumentom unikalną ofertę na rynku. Teraz sięgając po Pysia najmłodsi konsumenci i ich rodzice mogą mieć pewność, że zawsze kupują sok, zawierający wyłącznie 100% owoców i warzyw, niedosładzany ani cukrem, ani syropem glukozowo - fruktozowym, bez żadnych sztucznych dodatków.

Więcej…

Informacje, Produkty, Porady - Napoje

Wraz z końcem lata firma Hortex wprowadza na rynek dwa nowe produkty, które przypominać będą smak upalnych, słonecznych dni.

Pomarańcza z cząsteczkami sok 100% to propozycja dla miłośników soczystych cytrusów, natomiast Napój Ananas Kokos skierowany jest do wielbicieli egzotycznych smaków.

Więcej…

Informacje, Produkty, Porady - Napoje

Kolorowy drink z przysłowiową parasolką, latające w powietrzu butelki i shakery, obracane we wprawnych rękach szkło, a w efekcie - kolorowy drink z przysłowiową parasolką.

Wszystko wykonane w rytm muzyki, na czas i podwójnie. Tak minął kolejny Finał Żołądkowej Akademii Barmańskiej, który odbył się w warszawskim klubie Enklawa, 23 listopada.

Więcej…

Informacje, Produkty, Porady - Napoje

Najświeższy smak i aromat kawy z pierwszego zbioru
Tchibo Exclusive Extra Virgin to najwyższej jakości kawa Arabika pochodząca z pierwszego zbioru. Charakteryzuje się delikatnym, harmonijnym smakiem i najświeższym aromatem. Dostępna jest w limitowanej edycji do wyczerpania asortymentu.

Więcej…

Informacje, Produkty, Porady - Napoje

Mężczyźni rozpoczynający dzień pracy od filiżanki kawy i regularnie pijący ten napój, są o 69 proc. mniej narażeni na ryzyko zachorowania na raka, w tym raka prostaty.

Jak poinformował londyński dziennik "Daily Mirror", do wniosku takiego doszli naukowcy amerykańscy na podstawie obserwacji 50 tys. mężczyzn w okresie 20 lat. Mężczyźni codziennie wypijali po kilka filiżanek kawy.

Więcej…

Informacje, Produkty, Porady - Napoje

Marką z najwyższym indeksem TrustR, czyli wskaźnikiem wspomagający zrozumienie i wzmacnianie więzi między konsumentem i marką, wśród produktów spożywczych okazała się być marka Tymbark.

Firma Millwordbrown SMG/KRC przeprowadziła w 30 krajach badania marek cieszących się największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji innym.

Więcej…

Informacje, Produkty, Porady - Napoje

Więcej orzeźwienia w super cenie.W sezonie wiosennym fani Jurajskiego Tonic-u otrzymają 0,5L napoju gratis.

Delikatny, lekko cierpki smak napoju zyskał uznanie konsumentów, dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów postanowiliśmy wprowadzić limitowaną serię napoju Tonic w opakowaniu 2L PET.

Więcej…