Informacje, Produkty, Porady - Napoje

Agros Nova wprowadza do sprzedaży kolejną linię produktów bez dodatku cukru oraz innych substancji słodzących.

Po sokach Fortuny i Pysia w ofercie producenta pojawiły się napoje pod dobrze znaną, odświeżoną marką MINERADO. Pojawienie się Minerado to rezultat dynamicznego rozwoju produktów bez dodatku cukru.

W segmencie SNNN do tej pory były to tylko soki. Po ubiegłorocznym debiucie Fortuny śladem Agros Nova podążyli również inni producenci. W efekcie rynek soków bez dodatku cukru urósł w tym roku aż o 22% (wartościowo) w stosunku do okresu styczeń ? lipiec 2008. To dobra zachęta do rozwijania takiej oferty w innych kategoriach. Ze względu na mocną pozycję Agros Nova w sokach (marki Fortuna i Pysio są dziś wyłącznie markami soków bez dodatku cukru), naturalnym krokiem stało się wzmocnienie napojowego portfolio producenta. Stąd relaunch MINERADO, marki kojarzonej przez konsumentów z innowacyjnymi napojami.

Na początek producent zaproponował dwie kompozycje smakowe, które są nowością w napojowej ofercie Agros Nova: jabłko-malina oraz jabłko-wiśnia-aronia w opakowaniach kartonowych o pojemności 1,5 l.

MINERADO to jedyna marka na polskim rynku, która oferuje niegazowane napoje owocowe bez dodatku cukru oraz innych substancji słodzących.

Agros Nova ma w swojej ofercie lubiane soki, nektary i napoje niegazowane. Jest trzecim producentem w tym segmencie.