Kulinaria, Gotowanie, Produkty, Wyposażenie

Marka WINIARY w styczniu wprowadzi na rynek Bulion na żeberkach - aromatyczną bazę tradycyjnych, polskich dań.

Pierwszy na rynku Bulion na żeberkach WINIARY skierowany jest przede wszystkim do miłośników tradycyjnej, polskiej kuchni, którzy cenią aromatyczne dania o zdecydowanym smaku.

Pierwszy na rynku Bulion na żeberkach WINIARY skierowany jest przede wszystkim do miłośników tradycyjnej, polskiej kuchni, którzy cenią aromatyczne dania o zdecydowanym smaku. Produkt jest wyrazistszy niż buliony drobiowe i nadaje potrawom charakterystyczny smak żeberek wieprzowych. Dzięki temu, zakres jego stosowania jest bardzo szeroki - świetnie nadaje się do przygotowywania zarówno zup jak i drugich dań wydobywając z nich tradycyjny, żeberkowy bukiet smaku. Wystarczy jedna kostka dodana do bigosu, sosów czy zup!

 

Bulion na żeberkach WINIARY to propozycja dla osób, które w kuchni cenią każdy szczegół. Dzięki jego zastosowaniu, bazujące na ciemnym mięsie zupy, takie jak krupnik, kapuśniak, barszcz biały czy żurek, zyskają bliski wielu podniebieniom, natychmiast rozpoznawalny posmak żeberek. Dodana do bigosu kostka nada mu cenionego przez smakoszy, wyrazistego smaku.

Bulion pojawi się w sprzedaży na początku stycznia, kiedy zmęczeni zimą, chętnie spożywamy rozgrzewające i sycące dania, do których będzie świetnym dodatkiem.

 

Dostępne gramatury Bulionu na żeberkach WINIARY: 60g (w sugerowanej cenie 1,85 zł) oraz 120 g (w sugerowanej cenie 3,60 zł).

Wejściu Bulionu na żeberkach na rynek towarzyszyć będzie kampania reklamowa w największych stacjach telewizyjnych. Rozpocznie się ona 12 lutego 2010 r. i potrwa do Świat Wielkanocnych. Spot telewizyjny przygotowała agencja Legend Group, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge:cia.