Zdrowa żywnośc, Żywność funkjcjonalna, Diety

Firma Good Food przygotowała dla swoich klientów nowy konkurs. Promocja propaguje zdrowe odżywianie i inspiruje do wybierania produktów korzystnych dla zdrowia i wyglądu. „Zmień kategorię wagową” to promocja konsumencka dla wszystkich tych, którzy znają oryginalny sposób na zachowanie smukłej sylwetki.

Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy kupić dowolny produkt Good Food i wysłać SMS-a na numer 70068 lub wejść na www.zmiensienazdrowie.pl i podać swój pomysł, jak osiągnąć wymarzoną wagę? Im bardziej niestandardowa metoda, tym większe szanse na wygraną. - Wielu z nas ma własny, od lat sprawdzony pomysł na to, jak utrzymać idealną wagę – mówi Jarosław Lis, Marketing Manager z Good Food S.A. – Nasz konkurs daje możliwość podzielenia się tymi doświadczeniami.

 

Ponadto ma zainspirować wszystkich dbających o linię do wyboru naszych produktów, które naturalnie towarzyszą osobom aktywnym i zdrowo odżywiającym się. Dla autorów tysiąca najciekawszych sposobów na zmianę kategorii wagowej, specjaliści z serwisu Vitalia.pl przygotują indywidulanie dostosowane diety.

 

Dietetycy z serwisu Vitalia rekomendują wafle naturalne Good Food. Konkurs potrwa do 30 października 2011 roku. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.zmiensienazdrowie.pl. Promocja jest wspierana kampanią w Internecie adresowaną do kobiet oraz materiałami POS w sklepach.

 

Good Food S.A. firma pochodzi z Poznania, zajmuje się produkcją żywności w segmencie przekąsek i pieczywa. Najpopularniejszą grupę produktową stanowią w nim wafle ryżowe. Firma uważana jest za jednego z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce i lidera jakościowego na rynku. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły Spółce bardzo szybko zaistnieć na rynku i odnieść sukces.

 

GOOD FOOD jest obecnie największym w Polsce i jednym z największych na świecie producentów pieczywa ryżowego. Produkty Spółki sprzedawane są m.in. w Danii, Szwecji, Norwegii, Hiszpanii, Francji, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Litwie oraz Australii. Good Food S.A. otrzymała w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii wafli ryżowych oraz srebrny Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku dla wafelków Milutkie.