Przepisy kulinarne

Informacje - Słodycze, Lody, Desery

Marka Frutti di Mare, będąca najbardziej istotnym elementem oferty Zakładów Produkcji Cukierniczej VOBRO dokonała znaczącej zmiany w identyfikacji graficznej. Wraz z nią nastąpi wprowadzenie na rynek nowej wersji produktów – podanych w odmiennej niż dotychczasowa formie i wzbogaconych o nowy smak. Jednym z oczekiwań producenta jest pozyskanie klienteli konsumującej impulsowo oraz nowych konsumentów lubiących chrupkie słodycze.

Pod marką Frutti di Mare ZPC VOBRO wprowadza nowe, odmienione koncepty słodyczy. Producent postanowił wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy oczekują od czekoladowych przekąsek chrupkiego smaku. W związku z tym powstała koncepcja nowego wariantu Frutti di Mare – Crunchy, który opiera się na wypełnieniu pralinek chrupkami słodowymi, nadającymi produktowi delikatną waflową kruchość.

Podanie produktu Frutti di Mare w formie bombonierki nie sprawdza się w przypadku konsumentów prowadzących intensywny i szybki tryb życia. Z myślą o nich powstała nowa forma podania produktu – jako batonika premium od Vobro.

Wprowadzone na rynek nowości są spójne z nową szatą graficzną marki Frutti di Mare. W nowej odsłonie wszystkie nowości stanowić mają spójną „rodzinę” produktów marki Frutti di Mare, przez co wraz z dotychczasową ofertą tworzyć mają atrakcyjną smakowo i wizualnie kompozycję. Dzięki temu marka będzie podtrzymywać pozytywny wizerunek, będzie też łatwo rozpoznawalna wśród innych słodyczy czekoladowych.

Nowe opakowania wprowadzają różnorodność do podstawowej oferty produktowej Frutti di Mare. Szata graficzna wzbogacona została o nowe elementy, które odróżniają produkty od standardowej wersji opakowań. W wypadku Frutti di Mare Crunchy pralinki uzyskały nową mieszankę czekolady – mlecznej i deserowej. W wersji standardowej mieszanka zawiera czekoladę białą oraz deserową. Zmiana wyraźnie zarysowuje się na grafice przedstawiającej same pralinki. Elementy dekoracyjne w postaci trójkątów w wariancie Crunchy mają inny odcień niż w wersji standardowej. Na froncie opakowania widnieje ponadto sporych rozmiarów napis z nazwą produktu. Batoniki same w sobie stanowią unowocześnienie oferty – ich format jest poręczny a forma podania umożliwia konsumowanie ich w formie przekąski. Batonik nawiązuje z jednej strony do marki Frutti di Mare, z drugiej zaś do konkretnego wariantu smakowego – orzechowego lub mlecznego.

VOBRO zmierzy się z trudnym zadaniem planowania kampanii promocyjnej na półkach sklepowych. Pierwszym krokiem ku większej rozpoznawalności było ujednolicenie i usprawnienie szaty graficznej w obszarze całej marki. Dużą uwagę będzie jednak należało poświęcić wyróżnieniu oferty Frutti di Mare na półkach sklepowych, aby móc dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów. Aktywności tego rodzaju, które pozwalają na odświeżenie charakteru marki umożliwiają na zdobycie zainteresowania nowych konsumentów.

Dodaj komentarz

Kod antysapmowy
Odśwież

Szukaj w katalogu firm